niedziela, 8 czerwca 2014

kończy się dla pracownika

W moich innych notkach poruszałem już podobne tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

Warto napisać o tym, że okresowe szkolenie bhp kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu informacji objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Zatrudniając pracownika, który już wcześniej był zatrudniony w naszej firmie i znów go zatrudniamy, nie musimy szkolić ponownie. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

Czy warto zajmować się wszystkimi sprawami w swojej firmie? Niewątpliwie można nieco na tym zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak powinieneś pamiętać, że twój czas też ma wartość - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Z innej strony patrząc.

Mam nadzieję, że mój wpis był ciekawy. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. szkolenia bhp warszawa
usługi bhp - to całkiem niezłe
Jeśli mowa o szkolenia bhp warszawa to wspomnę też o innych źródłach.
Znazlazłem także firma bhp
Na temat firma bhp to też niezłe źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz